Òstia excubitOr, tenin-te com a lector cal escriure els missatges amb peus de plom:-)))))

:-[ :-D

De fet, ara veig que en Dolsa només volia introduir una altra utilització d'un animal (molt proper a ell per la seva afició) com a matèria primera per a la indústria textil, sense entrar en tema patiment o sofriment. El motiu de la comparació amb els mamifers venia del fet que els animals que apareixen en el video ho són, i a més a més, perque els mamifers són la única clase animal on totes les espècies cuiden de la seva prole, més que res perque les cries són unes "mamones" i necessiten de la mare en la seva edat temprana. En altres classes animals es pot trobar aquesta similitut o no (els cuidats materns i/o paterns, no el "mamoneig"). No ha estat pas la meva intenció establir una linea, més que res, perque encara que volgués no sabria com fer-ho. Si d'aquest missatge ets capaç d'extreure ramificacions, el proper li encarrego a un lingüista/filòleg :-)))))) Una cordial salutació

Es que és un tema que fa temps que m'interessa. Tot el que té a veure amb els humans i la seva relació amb la resta d'animals. Potser arran de llegir "El mono desnudo" i "El contrato animal" de Desmond Morris quan encara no podia votar, mai he deixat de buscar informació i debat sobre el tema.... suposo que per això l'he allargat massa !! .

No em vull fer pesat , que som a l'agost !!

Salut i tema mort

excubitOr