El Dilluns 15 Agost 2005 20:53, Joan T va escriure:

> No, no  .. ja estem altra vegada antropitzant (antropomorfitzant?) la cosa.

És mal de no fer-ho, donada l'espècie de qui escriu i a qui es dirigeix :)
Però interpretar també és una característica de l'espècie que es sol posar de
manifest, per exemple, davant frases fetes com la del pa sota el braç: mai
s'ha vist a cap part.

> No miren el panorama i si és abundant crien. Ells jalen. Si hi ha molt de
> jalar, jalen molt i si jalen molt, llavors el seu cos va i cria. Ells no hi
> ténen res a dir, ni res a fer, ni res a decidir.

Si és que no tenen res a decidir: perquè no tornen als llocs on hi ha menys
menjar?

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net