Hola Carles

Gracies per la teva resposta

Mira Carles, jo soc dels que el mes d'agost no poden fer vacances (tinc que cuidar nets) la resta de l'any tinc mes temps lliure, casi "no foto brot", en una paraula estic jubilat.

Parlant de l'Ubuntu ja el tinc instal·lat però fora del openoffice no se fer res mes.

El mes de juliol ja vaig fer un mini curset de Ubuntu al Telecentre de Sant Bartomeu del Grau, dirigit bàsicament als funcionaris del Consorci del Lluçanès però ells tenen un tècnic les vuit hores, però jo no. No em vaig assabentar de casi res, tot sonava entre grec i xino, crec que l'unica neurona que'm funciona es va perdre per el camí.

Volia tenir el programa instal·lat a casa i practicar, però no va ser possible.

T'agreixo molt el teu oferiment el tindre present , sense abusar eh!!!! . Les meves aspiracions son modestes, res de programació ni res d'això però poder deixar els windows seria una satisfacció.

De nou donar-te les gracies per la tranquil·litat que donar saber que hi ha algú que et pot ajudar en un moment donat.

Joan Lluís

Hola,