Hola!

On Aug/15/2005, Joan Lluís wrote:

> Gracies per la teva resposta

a disposar!

> Mira Carles, jo soc dels que el mes d'agost  no poden fer vacances (tinc
> que cuidar nets) la resta de l'any tinc mes temps lliure, casi "no foto
> brot", en una paraula estic jubilat.

:-)) genial doncs!

Fa temps, el Dani (un company de Catux) deia... carai, quan tots
nosaltres estiguem jubilats! El Prog. Lliure com avançarà! (ja que
tindrem més temps, esperem que tinguem ganes i forces!)

> Parlant de l'Ubuntu ja el tinc instal·lat  però fora del openoffice  no se
> fer res mes.

bé, si tens Ubuntu instal·lat crec que ho tens molt bé :-)

> El mes de juliol ja vaig fer un mini curset de Ubuntu  al Telecentre de
> Sant Bartomeu del Grau, dirigit bàsicament als funcionaris del Consorci del
> Lluçanès però ells tenen un tècnic les vuit hores, però jo no. No em vaig
> assabentar  de casi res, tot sonava entre grec i xino, crec que  l'unica
> neurona que'm funciona es va perdre per el camí.

carai, no et preocupis!

> Volia  tenir el programa instal·lat a casa  i practicar, però no va ser
> possible.

tens Ubuntu instal·lat...

> De nou donar-te les gracies per la tranquil·litat que donar saber que hi ha
> algú que et pot ajudar en un moment  donat.

en aquesta llista, o la de Catux sempre hi ha gent disposat a ajudar

Si tens Ubuntu instal·lat, jo crec que tens el més difícil. Potser només
et falta la connexió a Internet, i fer-ho a Catux sol ser més
difícil que fer-ho remotament cap a tu via mail.

Et funciona Internet?

Primer de tot, paciència!

Per cert, el 17 de Setembre a Ribes de Freser es un dia de Jornades:

http://www.xarxa-omnia.org/ripoll/mambo/

Que està tal com ja saps aprop de Vic (espero no anar confòs, Catux hi
fa un parell de coses!)

No tinc clar que facin res que sigui molt del teu interés, però vaja,
potser pots anar-hi. Clar, és un Dissabte, potser et tocarà estar amb
els nets!

També val per l'altre gent :-)

Fins aviat!

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info       Barcelona