Hola,

On Sep/07/2005, Toni Dalmau wrote:
> En/na Xavier Navarro ha escrit:

> Segons tinc entès, les taxes depenen de la categoria de l'aeroport. Per
> això les companyies de baix cost sempre solen volar entre aeroports de
> segona categoria, com per exemple el de Girona, situats a una certa
> distancia de les grans capitals.

depén de les companyies. Vueling p. ex. li mola anar a aeroports
"grans", ryanair petits, easyjet tot tipus més aviat però grans (crec)

I tal com deia en Francesc, p. ex. Easyjet et ven bitllets de tren (quan
arribes cap a Londres) que si recordo bé eren més cars que els venguts a
terra, venen el menjar (cosa que trobo molt bé, en general), etc. etc.

Fins aviat,

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info       Manresa - Barcelona