Espere que tots per ací baix esteu be, els meus amics i parents a València
ho estan, ahir va ser un dia molt dur........

Ara a vore qui paga.....

Les autoritats ja tenen una coartada: he sentit que el conductor ha mort.

Perquè hem recorda aço les explosions de gas i les responsabilitats de les
autoritats i les cobertures de les assegurances......?

Salut

Jordi Manchon

València,