To: <llista@internauta.net>
Sent: Tuesday, July 04, 2006 12:08 AM
Subject: Re: [Internauta] Accident a Valencia

buf, per una banda ha estat una sort lo de la moguda del papa, pq els
serveis d'assitencia estaven preparats per a tot.

Per un altra, i com diuen a barrapunto
(http://barrapunto.com/journal.pl?op=display&uid=10633&id=21693) , es
veia vindre, anem amb trens de l'any de la polca, q cada dia sonen
diferent ( no es broma ni res paregut, quan no xirrien per un costat
ho fan per un altre), tenim uns q quan no sembla q tinguen algo solt,
sembla q toquen alguna part de les rodes o dels motors.... la veritat
son uns trastos, a vore quin de tots ha estat el que ha caigut en el
accident. En tot cas, tb tenim altres trens, una mica més moderns pero
segurament tb de segona mà i que també tenen els seus anyets.

Cada any, els treballadors fan una vaga, (en falles, clar) per que
l'empresa pose mes sistemes de seguretat i renove el parking de trens,
i per altres moltes coses que ens falten, i cada any lo unic q fan es
prometre moltes coses i cumplir-ne poques, pel q es veu.
Si algu recorda, no fa molt, en un tram de la mateixa linia, una mica
més al sud, ja hagué un altre accident, q jo recorde un dels
conductors dels dos trens implicats es va quedar mal ferit. Que han
fet des de llavors? doncs no ho sé, pero cada dia quan passe pels
tallers de l'empresa puc veure els trens accidentats encara alli,
sense arreglar. Cap la possibilitat de q estiguen alli per a que els
jutges tinguen les proves? , ni idea, no hi entenc prou en la materia.

Tot i això, pel que es veu ens sobra els diners i no cal invertir en
la fgv, es millor posar bonica la ciutat a l'estil de Bienvenido Mr
Marshall per als diferents events q ens arriven.....
En fi açò només es un altre motiu q ens recorda q no hauriem de deixar
anar els nostres impostos en qualsevol frivolité dels que manen...

pdta: no se res de Dalton més enllà de les seues participacions a la
llista, pero m'imagine q no deu emprar massa el metro, o me equivoco?
:)

Fins aviat i una forta abraçada,

Laura