2006/7/8, Alfons Dolsa <[EMAIL PROTECTED]>:
Hello,

Aquests dies i en una panoramica de Valencia, de les moltes que hem
pogut veure, vaig veure una balconada amb una pancarta que deia "Jo no
t'espere".
Penso que deu ser un missatge pel que s'autoanomena succssor de Sant
Pere.

Efectivament, és per dir-li que no el volen per aquí... :-)

Si vols més info sobre les pancartes aquestes

http://www.jonotespere.org/

Manifest:
http://www.jonotespere.org/manifest1.html

A vilaweb.cat han sortit alguns dies

* Ermengol *

No he tornat a veure cap pancarta igual ni comentari de que hi ha gent
que "No l'espera".
Era una pancarta aïllada o es quelcom que no es vol ensenyar per fer
creure que tothom esta joios de l'arribada del papa.
Penso jo que quant el Director General d'una empresa ha d'anar
personalment a vendre es que el negoci no funciona gaire be.

*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net

* Ermengol *
* Els ordinadors no resolen problemes,  *
* simplement executen solucions.          *