sóc músic i tècnic de so, i molts cops acabo amb uns taps que venen a les farmàcies. Son com una espuma groga que s'adapta a la teva forma.

Funcionen ;-)

Pol Maresma

De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Pol
Enviado el: dimarts, 11 / juliol / 2006 10:00
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] Insonoritzar-se

Ara estava valorant l'opció de comprar-me una sierena o botzina de camió :), ara per ara em preocupa més dormir que despertar-me :)

Pol

Gabriel Àngel Vich i Martorell wrote:
Però... dic jo.... si tapen tan bé,
ja sentiràs el despertador??

Biel

Txerra ha escrito:

Quan el meu fill era petit hi havia uns taps de silicona (eren per a la piscina) que anaven molt bé; eren tous i moldeables, i crec recordar que no deixaven entrar una gota d'aigua... Suposo que faran el mateix amb el soroll. Els pots trobar a les farmàcies.
-----
Salut
Txerra
http://txerrades.blogspot.com/