En/na Pol ha escrit:
Estimats amics, últimament a l'example sense refrigeració no es pot dormir. Ara bé, com que el capital és curt només disposo d'un ventiladoret i un aire acondicionat amb rodes que perd més fred per la finestra que no pas n'emet. El meu problema és que no puc dormir amb els trastos engegats degut a l'insuportable soroll que emeten ambdós.

Els meus pares tenen un aparell d'aire condicionat portàtil i, efectivament, el soroll que fa impedeix dormir. Solució: el posen en marxa al vespre i quan van a dormir el tanquen. Com a mínim tenen l'habitació fresca per poder agafar el son.

Salut i bona navegació!

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents
Blog Diari de l'Absurd (http://absurddiari.blogspot.com)
Una mirada crítica a l'actualitat