El 11/07/06, Toni Dalmau <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
En/na Marolijo ha escrit:
> sóc músic i tècnic de so, i molts cops acabo amb uns taps que venen a
> les farmàcies. Son com una espuma groga que s'adapta a la teva forma.
>
> Funcionen ;-)

sips, funcionen. I els de cera NO funcionen per tapar el so.

Si no recordo malament, aquests taps que dius d'escuma groga els vaig
comprar una vegada i tenia força problemes per posar-los bé. Hi ha algun
manual d'instruccions per la xarxa ;-)

Quan jo els feia servir havíes de passar-te una estoneta
enrotllant-los (els primers cops molta estona, després menys :), amb
la calor dels dits o alguna cosa així s'acaven estovant i quedaven
molt primets, un cop així els posaves a dins del forat i aleshores
s'expandien

--
* Ermengol *