Hola,

He comprat un ordinador portàtil Acer Aspire 3610 (d'aquells baratets) i tinc algun dubte sobre la bateria (de liti; com totes crec); perquè no es "casqui" aviat, què és preferible:

a) Treballar sempre que es pugui amb l'ordinador endollat a l'electricitat.
b) Treballar sense electricitat i quan es descarregui la bateria carregar-la, i així anar fent?

Sembla una pregunta absurda, però tinc la sensació que malgrat que l'ordinador estigui endollat a l'electricitat la bateria "treballa" igual (encara que es manté carregada, és clar).

2ns