Quoting Pere Castells <[EMAIL PROTECTED]>:

No se si et puc ajudar ... jo treballo amb portàtil a la feina i sempre li trec la bateria. No se si es bo, però el que em va passar amb un altre es que al cap de 2 anys la bateria com molt durava 1/4 d'hora.

El que faig de tant en tant, es treballar exclusivament amb bateria (sense endollar) i deixar-la descarregar, la torno a carregar i la trec ....

Jo tampoc se si això es bo