hola

encara q arribe tard a este fil, voldria dir la meua experiencia o
almenys questionar el q faig.

Com alguns recordareu, tinc un ibook, si aquell model de penultima
generació de Mac. Es molt xulo i polit, pero en la practica no deu
estar ideat per treballar-hi sense la bateria, ja que una de les
patetes que dona estabilitat al portatil està justament situada a la
bateria. Se de gent q la lleva i per que no coixege doncs li posa
qualsevol cosa com a soport, pero em sembla un "apanyo" massa poc
sofisticat.
Algu sap si es millor portarla sempre i gastar-la o no en funció de la
pròpia conveniencia o s'ha d'evitar que estiga posada al portatil?

He de dir que quan li lleves la peça en la que està encofrada la
bateria, el portatil es queda amb els conectors de la bateria a
l'aire, si es toquen imagine q enramparan....

Apa, bon dia

Laura