To: llista@internauta.net
Sent: Thursday, July 13, 2006 4:10 PM
Subject: [Internauta] Portugalete

Bona tarda a tothom!
Pels companys de la llista que haveu passat per i sobre ell fa poc, i pels que no el coneguin, us he de dir que el pont del meu poble, Portugalete (Bizkaia) ha estat declarat Patrimoni de l'Humanita per l'Unesco. Notícia i enllaç a: http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=6&idioma=CAT&idnoticia_PK=321877&idseccio_PK=132&h=
-----
Salut
Txerra
http://txerrades.blogspot.com/