Hello Txerra,

http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=6&idioma=CAT&idnoticia_PK=321877&idseccio_PK=132&h=
T> -----
T> Salut
T> Txerra
T> http://txerrades.blogspot.com/

Ho acabo de veure per TV.
Enhorabona.
Fa moooooolt anys que hi vaig passar. En  una competició atletica a
Guetxo. . . . quant encara corria :-(. En aquelles epoques hi havia un
club molt actiu d'on havien sortit molts bons llençadors, Arenas de
Guetxo. Estic parlant dels anys 60.
Realment es una construccio sigular i impactant.

*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net