Felicitats Txerra!!

Em va encantar aquest pont i, a més, quan hi vaig anar va coincidir amb un dia de festes, amb ball inclòs :-)

No ho sabia que ets de Portugalete...

Salut i bona navegació!

En/na Txerra ha escrit:
Bona tarda a tothom!
Pels companys de la llista que haveu passat per i sobre ell fa poc, i pels que no el coneguin, us he de dir que el pont del meu poble, Portugalete (Bizkaia) ha estat declarat Patrimoni de l'Humanita per l'Unesco. Notícia i enllaç a: http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=6&idioma=CAT&idnoticia_PK=321877&idseccio_PK=132&h= <http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=6&idioma=CAT&idnoticia_PK=321877&idseccio_PK=132&h=>
-----
Salut
Txerra
http://txerrades.blogspot.com/ <http://txerrades.blogspot.com/>

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents
Blog Diari de l'Absurd (http://absurddiari.blogspot.com)
Una mirada crítica a l'actualitat