Hei,

Dine observasjoner stemmer med mine, at road, stort sett er service.
Problemet er at dette er ‘stort-sett’, og ‘road’ taggen indikerer til personen
som importerer at her må det sjekkes ut hva veien faktisk er. Gjerne med
lokal-kunnskap/survey, men i det minste ved å benytte litt sunn fornuft.

Jeg er derfor usikker på om en utbytting av default til road er det beste
alternativet.
Det er ikke så veldig vanskelig i JSON og søke etter alle road og bytte de til
service selv,
--
Øystein Bjørndal