Len na okraj - mám 8 GB RAM a 64bit Windows a swap vôbec netreba. Už asi 3 roky ho mám vypnutý (najprv na Windows Vista 64bit a teraz na Windows 7 64bit) a nie je s tým žiadny problém. Tomcat 64, Eclipse 32, IE, Thunderbird, Excel a ERwin, ... - súčasne zaberajú tak 4 - 5 GB a niečo si kešuje OS. Ale systémové SSD je naozaj poznať.

Takže veľa RAM, systémové SSD a viacjadrový CPU. Zvyšok je nepodstatný. Samozrejme 2 monitory potešia a 3 sú ešte lepšie :-) Len ak je karta len dual head a ten tretí je napr. cez USB, tak je to na výkone trochu poznať a Java s ním má trochu problém (napr. applet-y sa nezobrazia vôbec) ale pokiaľ tam beží napr. online log, tak je to bez problémov.

Rastislav "Bedo" Siekel

Ing. Rastislav Siekel
Prosoft s.r.o., Kuzmányho 8, 010 01 Žilina, Slovakia
E-mail : <sie...@prosoft.sk>
Tel : 041/562 54 91
Fax : 041/562 54 97
Mobil : 0905 34 00 20