Van: Legacy mailtjes voor Kees H. [mailto:kees.leg...@outlook.com]
Verzonden: donderdag 19 december 2013 0:06
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: RE: [Legacy-Nederlands] adoptie

In de Hoofd kindstatuslijst (rechtsklikken op een kind ; Instellingen van
kinderen… ; Kindstatus) dient geen “geadopteerd” te staan. En bij mij staat het
er ook niet in (Geen, Doodgeboren, Tweeling). Ook geen Engelse termen overigens.

In de Hoofd Kind-ouderrelatielijst (rechtsklikken op een kind ; Instellingen
van kinderen… ; Relatie tot vader of Relatie tot moeder) dient “geadopteerd”
wel te staan. En bij mij staat het er ook gewoon standaard in (Geadopteerd,
Biologisch, Onzeker,  Weerlegd, Pleeg, Voogd, Verzegeling, Stief). Ook geen
Engelse termen overigens.

De term Triplets komt in het Engelse vertaalbestand niet voor, dus is
waarschijnlijk door jezelf (of via een GedCom) toegevoegd.

Groet,

Kees Hessels