Ik heb het in het vertaalbestand bekeken en zie daar, dat in het Engels vanaf
11 'th' wordt toegevoegd. Het is erg moeilijk om dat te veranderen, want waar
moet je dan ophouden met voluit schrijven van de telwoorden?
Wat Arjanne schrijft kan ik me zelf niet uit mijn jeugd herinneren. (Te lang
geleden?). Maar wat mij betreft houden we het zo.
Mocht iemand het willen veranderen, dan kun je dat in je eigen bronbestand
aanpassen. Het gaat hooguit om een paar woorden. Moet je wel iets van HTML
weten, of hulp vragen.
Theo

Verstuurd vanaf mijn iPad