Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens jos logister
Verzonden: donderdag 19 januari 2017 14:29
Aan: Dutch User List <legacy-nederlands@legacyusers.com>
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] webpagina maken

Beste Paul

Je kunt het heel moeilijk, maar ook heel eenvoudig doen. Ik heb de
gemakkelijkste weg gekozen en gebruik gemaakt van hetgeen Legacy aanreikt.

*         Maak de website met Legacy, (Internet, kies een style)

*         Sla de files op en wel zo dat je ze goed kunt terugvinden.

*         Download een FTP programma, bv https://www.ipswitch.com/, de gratis
versie

*         Open dit programma en voer de website gegevens in, zoals server
adres,website extensie, inlognaam en password

*         Dan pas de files uit Legacy overzetten.

Ik begrijp, dat dit  erg kort door de bocht is, maar toch…

Zie ook: http://home.hccnet.nl/jmw.logister/

Heb je nog vragen dan hoor ik het wel.

Mvg

Jos Logister