Das mooi Paul. Heb ik ook maar dat is voor 1 naam.Ik wi alle 300 namen op de
webpagina zetten. Hoe doe ik dat?

Verzonden vanaf mijn Samsung-apparaat

-------- Oorspronkelijk bericht --------
Van: Paul Menso <pme...@telia.com>
Datum: 13-01-2017  18:29  (GMT+01:00)
Aan: Dutch User List <legacy-nederlands@legacyusers.com>
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] webpagina maken

    Dit is met Legacy gemaakt.
    http://menso.se/Menso/index.htm

    Paul Menso.

    Den 2017-01-13 kl. 18:16, skrev Irma
      Lommen - Salden:

      Hallo Louis,

      Met Legacy een webpagina maken gaat prima met een familie
        bijvoorbeeld start persoon en alle afstammelingen maar ik denken
        dat jij een heleboel namen hebt waartussen geen familierelaties
        bestaan en dan lukt datgene wat jij voor ogen hebt
        waarschijnlijk niet.

      Maar misschien zijn er experts die beter weten hoe dit op te
        lossen!

      Succes

        Groetjes

        Irma