Tekrar Merhaba,

Sanırım ihtiyacımı bu mesajımda tam olarak izah edebileceğim. Ben aşağıdaki
frameworkü kullanıyorum:

<?php
    //enter your code here
?>

Bunu kullanmaktan da genel olarak yorgun değilim, memnunum. :)

Ancak, MySQL'e kayıt eklemek, silmek, düzeltmek, listelemek gibi işlemler
artık beni çok sıkıyor :(

Bunun için, PHP içinden MySQL'de yukarıda sıralarığım işlemleri daha kolay
yapabilecek birşeyler arıyorum. www.phpobjectgenerator.com (POG) bana
kullanışlı gibi görünüyor. Ayrıca, ADOdb (http://adodb.sourceforge.net) de
bir diğer alternatif.

Acaba sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz? Ne kullanmamı öneriyorsunuz?

Selamlar....