Arkadaşlar,
Hepinize verdiğiniz cevaplar için çok teşekkür ederim. Soruyu sormam daki neden : Çevremde bilişim ile meşgul olan insanların veya arkadaşlarımın GNU/Linux 'ta para yok, piyasa yok deyip, beni şüpheye düşürmeleri. Bu tarz söylemleri ile hem özgür yazılıma olan inancı, hemde GNU/Linux 'un yaygınlaşmasına engel oluyorlar, burdan çıkan cevapları onların suratlara şak diye çarpmak istiyorum. Piyasanın nasıl döndüğünü biraz anladım.