Simdi siz sinemaya gidecek parasi olmadigi icin evde sinema izlesin diye
zabita basta olmak uzere kolluk kuvvetleriyle mucadele eden hakli, gururlu,
emekci CD ureticilerine de laf edersiniz.

Alninin teri ile para kazanan
tum hirsizlarimizada dil uzatirsiniz. Sizi ve sizin gibileri kiniyorum.

Bu
gune kadar onlari kinadik ise yaramadi, kendimizi kinayalim belki bu sefer
ise yarar. Yaramazsa en azindan kinamakla korsanin onune gecilemeyecegini
artik anlamis oluruz belki.:)

Konuyu alakasiz bir yere cekmek istemiyorum
ancak, "para kazanmak" adi altinda malesef ulkemizde ve bizim kadar olmasa
da diger dunya ulkelerinde -belki elle tutulur, yenilir-icilir olmadigi
icindir bilemiyorum- yazilim alaninda

inanilmaz belesci ve baskasinin
sirtindan para kazanma arzusunda bir suru somurgen, kan emici, cikarci
tipler bulunmaktadir. Kimse lafimi yanlis anlamasin, lafim kesinlikle
Mucib'in bahsettigi profildeki kisileredir.

Emek denilen ve ne hikmetse
bilgisayar sektorunde hice sayilan anlasilmaz degere saygi duyulmasi ve bu
sektore ciddi emek verenlerin artik birseyler kazaniyor olmasi gerekiyor ki
open source camiasi cok daha fazlasini hak ediyor.

Turkiye sartlarinda
para kazanan bilisim sirketlerinden kac tanesi Devlet'e is yapmadan ayakta
kalabiliyor veya duzgun kazanabiliyor?

On Tue, 03 Aug 2010 22:02:50
+0300, Mucibirahman İLBUĞA
 wrote:
> 03.08.2010 12:05, Mengu Yazicioglu
yazmış:

Merhabalar,
> Bilemiyorum, belki yanlış anladım ama öyle bir bahsediliyor
ki sanki bu
> olaylar sadece Linux camiasında (Bektaş bey kızmasın, grup
diyelim :-P
> ) oluyormuş gibi anlatılıyor! Elinde kırık windows cd
çantası ile gezen
> ve her formata 20-30 TL para alan insanları da
gördük... Üstelik
> bunlardan hala var... 3-5 kuruş daha verince ETA, LİNK
falan da
> kuruyorlar...
>
> Bu durumu sadece Linux grubuna değil genel
bir hizmet sektörü sorunu
> olarak algılamakta fayda görüyorum. Sadece
Linux adı altında incelenmesi

--
/**
 * @AUTHOR Atıf