03.08.2010 12:05, Mengu Yazicioglu yazmış:
> Tabii zamanla bunlar düzelecek, köklü-sağlam firmalar kalacak, diğerleri
> elenecek vs.
> Bu yazılar da böyle gidip duracak.

Merhabalar,
Bilemiyorum, belki yanlış anladım ama öyle bir bahsediliyor ki sanki bu
olaylar sadece Linux camiasında (Bektaş bey kızmasın, grup diyelim :-P
) oluyormuş gibi anlatılıyor! Elinde kırık windows cd çantası ile gezen
ve her formata 20-30 TL para alan insanları da gördük... Üstelik
bunlardan hala var... 3-5 kuruş daha verince ETA, LİNK falan da
kuruyorlar...

Bu durumu sadece Linux grubuna değil genel bir hizmet sektörü sorunu
olarak algılamakta fayda görüyorum. Sadece Linux adı altında incelenmesi
ağrıma gitti.. :)

--
Kolay gelsin,
Mucip:)