Firmanızın iç işine karışmak gibi olmasın ancak birşey belirtmek istedim:

tesadüf bugün kariyer netten bakmıştım firma ilanınıza,

"Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun" diyince kapsam biraz
daralıyor malesef, dolayısıyla bazıları için ilk baştan olay bitiyor.

Google gibi, "BA/BS in CS or related field, or equivalent experience."
gibi bir ifade çok şey değiştirecektir, aradıklarınıza daha kolay
ulaşacağınızı düşünüyorum.

Ayrıca, ilanınızda 14 adet madde sıralanmış, google sys. admin. iş
ilanında ise 5 bilemedin 6 madde var.
python ile web geliştirme yapacak bir insandan "cloud computing",
linux-unix sistem bilgisi, lineer ve non-lineer web mimarileri hakkında
bilgi sahibi olmasını
beklemek biraz fazla gibi geliyor bana. Bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz?

başvuru gibi bir niyetim yok :) sadece tarafsızca bir gözlemimi aktarmak
istedim.