03.08.2010 22:08, Devrim GÜNDÜZ yazmış:
> Yaklaşık 5 aydır bir Junior PostgreSQL DBA ve 10 kadar Python
> geliştiricisi arıyoruz. 1-2 senior, kalanı junior.
Merhabalar Devrim Bey,
Keşke şunların bir de Türkçe'lerini yazsaydınız... :) Hala anlayamam bu
terimleri...
> Burada anahtar sözcük işlerini gerçekten iyi
> yapıyor olmaları.

Bende bundan bahsediyorum zaten. İşi iyi bildikten sonra işletim
sistemin ya da sektörün bir önemi yok! Araba tamircisi bile
olabilirsiniz. İşin sırrı iyi yapmakta...

Kesinlikle katılıyorum. Linux'da çok güzel para var ama Mesut bey'in
dediği gibi eline tornavida alan bilgisayarcı (!) lar hala kırık veya
lisanslı MS ürünleri satmayı daha uygun buldukları için bir yere
varamıyorlar. Sonra kaybolup gidiyorlar!

--
Kolay gelsin,
Mucip:)