Selam Arkadaşlar .. Daha önceden proxy server konusunda sizden fikirlerinizi almıştım ve herkesin ortak olarak söylediğ squid yazılımı idi.Bu server için bir donanım hazırladım ;
1 Ankarat : Giga-Byte Am2+ 790x 2 CPU : Phenom Quad Core X4 9550 3 Ram : 2 gb x 4 ddr2 4 Harddsik : 160 x 2 Seagate sata2 Bu sisteme donanım olarak eksik varmı sizce ve de harddisk raid olarak mı yapılandırsam Bir de squid için hangi dağıtımı seçsem Saygılarımla _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
