Selam , Evet abartmaya gerek yok doğru söylüuyorsunuz ama biliyorsununz proxy sunucluar için en önemli parça ramdır 120 kişi bu sunucuyu kullanarak çıkacak tabi harddiskler ( ssd olanlar ) ucuzlasa onlarda da aldınmı süper olur .
On 12/25/08 9:14 PM, "yabadabadu yabadabadu" <[email protected]> wrote: > selam arkadaşlar > > fierwall+content fileter+squid+samba+sarg > > Ben centos 4.6 kullanıyorum > 1 Ankarat : P3 OEM O/B PGA 378 > 2 CPU : celeron 800 > 3 256 sd-ram > 4 Harddsik 20gb Seagate İDE > 5 2x adet pci ethernet > gayet güzel sıkıtı yok > > çok uçmaya gerek yok bence . > > > > > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
