On 25.12.2008 10:08, Akin Temel wrote: > Daha önceden proxy server konusunda sizden fikirlerinizi almıştım ve > herkesin ortak olarak söylediğ squid yazılımı idi.Bu server için bir > donanım hazırladım ; > > 1 Ankarat : Giga-Byte Am2+ 790x > 2 CPU : Phenom Quad Core X4 9550 > 3 Ram : 2 gb x 4 ddr2 > 4 Harddsik : 160 x 2 Seagate sata2 > > Bu sisteme donanım olarak eksik varmı sizce
Yorum yapmak zor. Nasil kullanilacagi konusunda hic bilgimiz yok. > ve de harddisk raid olarak mı yapılandırsam hayir. her harddisk'e ayri cache kurun > Bir de squid için hangi dağıtımı seçsem fark etmez. -- Eray _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
