Evet centos kullanıyorum. autoStart.sh ‘ye chmod ile 777 verdim direk
./autoStart.sh yapınca çalışıyor ama bir türlü başlangıca veremedim reboot
sonrası autostart.sh /home dizinin içinde

/etc/rc.local’ın içine /home/autoStart.sh ekledim sadece reboot attım başlamadıL

From: linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr
[mailto:linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Halid Said
Sent: Wednesday, July 08, 2009 6:20 PM
To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
Subject: [Linux-sunucu] Re: radyo server

/home/autoStart.sh a chmod 777 uyguladıysanız çalışması lazım. Dağıtımınız
centos idi değil mi?

Mevcut sunucumda kullanmaktayım bu yöntemi.

Selamlar,

8 Temmuz 2009 18:12 tarihinde Doğan Tankişi <tank...@gmail.com> yazdı:

autoStart.sh ‘yi oluşturdurdum chmod ile 77 verdim ./autostart.sh dedigim zaman
radyo başlıyor sunucunun reboot sonrası çalışması için /etc/rc.local’ın içine
yazmam gerektiğini söylemisiniz.

/etc/rc.local’ın içine

autoStart.sh ‘i home içine oluşturduğum için

/home/autoStart.sh ekledim

Ve reboot sonrası çalışmadıL

Cd /home/autoStart.sh olarakta ekledim çalışmadı

Rc.localın içi

#!/bin/sh

#

# This script will be executed *after* all the other init scripts.

# You can put your own initialization stuff in here if you don't

# want to do the full Sys V style init stuff.

touch /var/lock/subsys/local