konu dışı{
  aslında benzer bir tepki verilebilir düşüncesiyle firmanın "henüz
yapım aşamasında" olan sayfaları arasında gezinerek firmayı ve
hizmetlerini tanımayı, ddns için ne gibi sistemler veya çözümler
sunduğunu fln inceledim, bulamadım:( firmanın sitesinde ve nette
yaptığım ufak araştırma sonucu firmanın vps ve dedicated çözümleri
sağlayan bir yapısı olduğuna kanaat ettim. sonuçta önerilecekse bahse
konu firmadan daha kurumsal hizmet veren firmalarında bir liste
yapılarak söz konusu firmanın altına veya üstüne eklenmesi iyi
olabilirdi.
}

aslında ddns için sanırım en önemli iki ölçü anlık bant genişliği,
stabilite ve oldukça fazla sayıda bağlantıya yanıt verebilecek bir dns
yazılımı(belki de ölçeklenebilir bir yapı).

basit olarak bind'i mysql desteğiyle derleyip ttl'leri kısa tutuğunuz
sürece ve mysql'den kayıtları güncelleyecek ve bunu bind'e bildirecek
bir front panel ile bir ddns sistemi oluşturulabilir sanırım.
kullanıcıların yükleyeceği, ip adreslerini sisteme aktaran bir
masaüstü programcığı ile daha şık bir hale getirilebilir. tabi
performans konusunda ve özellikle kararlılık konusunda 'binlerce
kullanıcı' derseniz şüphelerim olabilir.

9 Temmuz 2009 20:45 tarihinde, Halid Said <ha...@halid.org> adlı
kullanıcı şunu yazmış: