Ben de aynı firmanın ismini yazacaktım ama reklam olabileceğini düşünmüyorum
hiç :) Sonuç itibariyle arkadaşın işi çözülecekse gelip burada anlatacaktı
nasıl ve ne şekilde çözdüğünü.

Saygılar,

9 Temmuz 2009 19:42 tarihinde Mehmet Gürevin <mehmetgure...@gmail.com>yazdı:

> "reklam kokan hareketler" gibi geldi ;)
>
> 9 Temmuz 2009 17:16 tarihinde, Cumali AKSAÇ <cum...@nazarweb.com.tr>
> adlı kullanıcı şunu yazmış:
> yinede

halid said altuner | halid.org
web projector & analyst
Jack Benny <http://www.brainyquote.com/quotes/authors/j/jack_benny.html>  -
"I don't deserve this award, but I have arthritis and I don't deserve that
either."