Herkese ilgisinden dolayı teşekkür ederim.

 Konuyu biraz daha detaylandırırsak www.dydns.com ‘a benzer bir yapı olacak.
Amaç,  bu site aracılığı ile ev veya işyerlerindeki  dinamik dns desteği olan
cihazlara bağlanılabilmeyi sağlamak.

From: linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr
[mailto:linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Halid Said
Sent: Friday, July 10, 2009 3:46 AM
To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
Subject: [Linux-sunucu] Re: ddns hk.

Teknoserver diğer adıyla teknoas sadece dedicated ve vps satışlarından çok bu
tür teknik meselelerde yardımcı olan bir kuruluştur. Kendileriyle yıllardır
çalışıyorum, amacım reklam yapmak yada ukalalık yapmak değildi.

Yaşar Semih Alev ile görüşüp projeniz hakkında yardım alabilirsiniz.

Umarım bu reklam olmamıştır :)