Selamlar,
VirtualBox hiç aklıma gelmemişti... Siz başarı ile çalıştırabildiniz mi? Gerçi işin içine yine Findoz lisans sorunu giriyor... Yine bir findoz ekranı görmeye mecbursam çabalamanın bir anlamı yok. Sanırım Karel'in imana gelip Linux Yazılımı geliştimesini bekleyeceğiz...

Kolay gelsin,
Mucip:)

Omer Barlas yazmış:
Mucibirahman İLBUĞA @ 09-09-2009 13:42:
Ama ne olur ne olmaz diyerek üzerindeki o yazılımın da Linux muadili olasa dakika durmadan geçireceğim Linux'a..

zamanında seri porta ufak bir bağlantı kablosuyla paralel hat çekip aradaki iletişimi dinledim, fakat Karel'in kendisine göre bir iletişim protokolü ve komut seti var, o yüzden tam olarak ne nasıl oluyor kestirmek zor. uğraştığıma değmedi açıkçası ;)

Uygun bir zaman bulsam Karel yazılımının Wine üzerinde durumunu göreceğim ama çok ümitli değilim. Seri porttan haberleşiyor. Wine ile pek olası görünmüyor...

VirtualBox üzerine kurduğum bir Windoze ile kullanıyorum, en azından birden fazla makina kullanmak zorunda kalmıyorum, sadece 128 MB RAM yiyor sağolsun.