Selamlar Nec-Philips telefon santrallerinin Türkiye dağıtıcısında çalışmaktayım.

Konu hakkında detaylı yardımcı olabilirim.

Mucibirahman İLBUĞA yazmış:
Selamlar,
Geçen gün talep e-postası atmıştım. Sağolsun geri döndüler. Durumdan bahsettim. Sadece yeni tip sayısal santrallerde buna benzer web programlarının olduğunu söylediler. Daha önce burada da yazıldığı gibi o yazılım da bir sürü findoz teknolojileri gereksinimi vardır eminim :(

Durumu değerlendireceklerini ve teknik bir kişinin bana geri döneceğini söyledi... Allah'dan ümit kesilmez... Bakalım....?!
Kolay gelsin,
Mucip:)

Ozgur Karatas yazmış:
Merhabalar,

yanlis hatirlamiyorsam Karel'in bir santral cozumu tamamen linux
gateway gibi birseydi ve uzerindeki Linux'u dagitim olarak
degistirebiliyordunuz..

Gelip bize tanitimini yapmislardi.. Kendi ozel yazilimlari var Linux
uzerinde calisan ve belli paketlere ihtiyac duyan. Eger bu paketleri
kurabilirseniz bizim yazilimi kurup calistirabilirsiniz demislerdi..
Ancak sorumluluk kabul etmiyorlardi..

Good Luck!

Regards

Ozgur