Merhabalar, Centos 6 üzerine qmailtoaster kurmaya çalışıyorum. Ancak Centos 5'de rastlamadığım şekilde ağa bağlanamadım! Önceden IP6 istemiyoruz falan diyorduk. Bu versiyonda rastlamadım. eth0 ve eth1 görüyor. Tanıdı ama IP atayarak ağa dahil olamadım? Sürekli "ifconfig eth0 up" demem gerekiyor. service network restart dediğimde ise eth0 açılmıyor?!
Centos6'da bir şeyler mi değişti? -- Kolay gelsin, Mucip:)lde _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
