ifcfg-eth0 scriptine bakin, onboot parametresi YES olmali. Sent from my iPhone
On 15 Kas 2011, at 06:32 PM, "Mucibirahman İLBUĞA" <[email protected]> wrote: > Merhabalar, > Centos 6 üzerine qmailtoaster kurmaya çalışıyorum. Ancak Centos 5'de > rastlamadığım şekilde ağa bağlanamadım! Önceden IP6 istemiyoruz falan > diyorduk. Bu versiyonda rastlamadım. eth0 ve eth1 görüyor. Tanıdı ama IP > atayarak ağa dahil olamadım? Sürekli "ifconfig eth0 up" demem gerekiyor. > service network restart dediğimde ise eth0 açılmıyor?! > > Centos6'da bir şeyler mi değişti? > > -- > Kolay gelsin, > Mucip:)lde > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
