15-11-2011 18:31, Mucibirahman İLBUĞA yazmış: > Merhabalar, > Centos 6 üzerine qmailtoaster kurmaya çalışıyorum. Ancak Centos 5'de > rastlamadığım şekilde ağa bağlanamadım! Önceden IP6 istemiyoruz falan > diyorduk. Bu versiyonda rastlamadım. eth0 ve eth1 görüyor. Tanıdı ama IP > atayarak ağa dahil olamadım? Sürekli "ifconfig eth0 up" demem gerekiyor. > service network restart dediğimde ise eth0 açılmıyor?! > > Centos6'da bir şeyler mi değişti? > /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth* dosyalarını kontrol edin. Özellikle, ONBOOT="yes" satırının olduğundan emin olun. _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected]
Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
