ext4 desteği için e4fsprogs paketini yüklemeniz yeterli.
On Wed, 16 Nov 2011 12:39:09 +0200, Mucibirahman İLBUĞA <[email protected]> wrote: > Merhabalar, > Centos 5.7 (5 serisinin sonuncusu) ext4 kullanmaya başlamışmıydı?... 5.4 > versiyonda hala ext3 idi... > > Centos 6 üzerine qmail-toaster kurmaya çalışıyorum ama bir sürü sorun > var. Amacım yeniden kuruyorken, en yeni bir dosya sistemi kullanmaktı. > Yoksa 5.4 ile çok bir sorun yaşamamıştım doğrusu? > > -- > Kolay gelsin, > Mucip:) > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu -- _Baris Munir_ BARKOM BILGISAYAR LTD. Kusbakisi Cad. D Blok D:3 Altunizade/Istanbul Posta Kodu: 34662 Tel: 0216 474 48 30 Fax: 0216 474 48 28 www.barkombilgisayar.com.tr -- Barkom Bilgisayar Mail System _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
