On Wed, 2011-11-16 at 12:39 +0200, Mucibirahman İLBUĞA wrote: > Centos 5.7 (5 serisinin sonuncusu) ext4 kullanmaya başlamışmıydı?... > 5.4 versiyonda hala ext3 idi...
ext4, 2.6.32 ile ext3'ün yazma konusundaki bazı güvensizliklerini silecek kararlılığa ulaştı. Bu da RHEL 6 (ve kopyalarında) var. RHEL 5.5 ile gelmişti sanıyorum ext4 desteği. Red Hat bazı çekirdek özelliklerini backport etti, ancak özellikle yazmanın kritik olduğu yerlerde (bkz: veritabanı) Bugün PostgreSQL listelerinin birisinde bunun çevresindeki bir konu konuşuluyordu hatta: http://archives.postgresql.org/pgsql-performance/2011-11/msg00188.php http://archives.postgresql.org/pgsql-performance/2011-11/msg00192.php Özetle RHEL 6.1 ya da kopyaları ile başlamak gerekli (bir de ortalığı karıştırmak gerekirse, CentOS yerine Scientific Linux öneriyorum) -- Devrim GÜNDÜZ Principal Systems Engineer @ EnterpriseDB: http://www.enterprisedb.com PostgreSQL Danışmanı/Consultant, Red Hat Certified Engineer Community: devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr http://www.gunduz.org Twitter: http://twitter.com/devrimgunduz
signature.asc
Description: This is a digitally signed message part
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
