16-11-2011 14:39 tarihinde, Devrim GÜNDÜZ yazdı: > ext4, 2.6.32 ile ext3'ün yazma konusundaki bazı güvensizliklerini > silecek kararlılığa ulaştı. Selamlar, Ben de tam bundan bahsediyordum :( O yüzden Centos 6'ya zorluyorum. Konu qmal-toaster olunca Centos en kolayı gibi görünüyor. Uygun vakit olabilse bahsettiğiniz dağıtımı zevkle denerdim ama vakit yok!
-- Kolay gelsin, Mucip:) _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
