Merhaba arkadaşlar ;

QmailToaster+Vpopmail yapısından Postfix+Mysql yapısına geçmek istiyorum. (
Geçme sebebim Radius + LDAP gibi auth. mekanizmalarını kullanabilmek.
Qmail'e yama geçmek istemiyorum )  Lakin şöyle bir sorunum bulunuyor.
Vpopmail kurulurken kullanıcı şifrelerini hash'li bir biçimde tutacak
şekilde kurulmuş. ( QmailToaster'ın varsayılan kurulumu bu şekilde
olduğundan ) Clear text olarak şifreler bulunmuyor. Şifreleri değiştirme
imkanımda yok. Bu noktada migration için nasıl bir yöntem izlemek sağlıklı
olur ? Aklımda son çare vpopmail'i kaynak kod'dan derleyip kullanıcılar
login olurken şifrelerini kaydetmek var.  Sizin başka bir öneriniz var mı ?