Tue, 24 Sep 2013 01:16:22 +0300, Hasan Akgöz <hasanak...@mail.ru> :

> Aklımda son çare vpopmail'i kaynak kod'dan derleyip kullanıcılar
> login olurken şifrelerini kaydetmek var.  Sizin başka bir öneriniz
> var mı ?

Ben evvel zaman içinde bunu uygulayarak göç ettirmiştim. Çünkü
halihazırda başka kullanıcıların da bulunduğu bir sisteme
aktarılacaklardı ve aktarılan yerdeki hash algoritmasını değiştirme
olanağım yoktu.

Eğer bu durumda böyle bir "geçmişten gelen bavul" durumu yoksa, Burak
Arslan'ın uyumlu hash kullanma önerisi çok daha ağrısız olur.

                   Doruk

--
Özgür Yazılım A.Ş. ~ #
http://www.ozguryazilim.com.tr