Merhaba Çağrı hocam;

Doğru çıktıyı vermedi. Şifresi 12345 ve salt değeri $1$QkFJ6cbB$ olan
şifrenin hash değeri = $1$QkFJ6cbB$Vps9tbl1Ux.ozAatg.vlG0 . Burak
Arslan'nın dediği gibi şifreleme crypt ve salt değeri random sanırım .
Aşağıdaki php koduyla mysql'deki değeri elde edebildim. LDAP tarafını
deneyemedim. Yarın gün içinde deneyip bilgi veririm.

<?php
echo crypt( '12345' , '$1$QkFJ6cbB$') ;
?>