Ben Türksat Kablo kullanıyorum. Herhangi bir manipülasyon ya da engelleme yapılmıyor.

On 24-12-2014 15:04, Omer Barlas wrote:
Dostum;

Şimdi ayarları kontrol ettim, SOL ve bazı TTNet lokasyonlarında VoIP hizmetini ISSler kendi tekeline aldığı için sıkıntı çıkardığından uzaktaki bir kurulumda ben çalışma portunu 5060 yerine 5090 portunu kullanmışım ve router'dan (dd-wrt) 5090 portunu (UDP) sunucuya yönlendirip açık bırakmışım. RTP portlarında ise 10800-11000 (UDP) aralığını vermişim, sunucu ayarlarına ise bununla ilgili bakmadım.