Biz bu hafta kurduk. Bizde de benzer problemler vardı. Sesim dışarıya gidiyor
ama ses içeriye gelmiyordu. Firewall tarafında 5060 tcp/udp ve 10000-20000
arasını elastix de yönlendirdik o kadar.
Elastix tarafında trunk ayarı out ve in aşağıdaki gibi.

> host=test.denem.com
> insecure=very
> username=08501234567
> secret=test
> type=peer

ayrıca Register String i doldurmayı unutmayın. Elastix içinde herhangi bir nat
ayarı yapmadık.