Merhaba Atıf hocam;

Konuyla ilgili değil fakat merakımdan sormak istiyorum. Nasıl bir donanım
üstüne bu yapıyı kurdunuz ( sanal,fiziki). IP phone olarak hangi modeli
kullandıınız. ? IP telefon sistemlerini kurarken dikkat edilmesi gereken
metrikler nelerdir ? ( PRI kart seçimi , ethernet kart seçimi vb.. ). Misal
bende test için Cisco 7911 var.  Bu telefonu çalıştırmam mümkün müdür ?